.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم روز قدس در گلستان با حضور وزیر ارشاد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: مراسم روز قدس امسال با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‎شود.

به گزارش فارس ، غلامرضا منتظری در جمع گرگان با بیان اینکه افتتاح برنامه‎های هفته دولت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوم شهریور ماه سال جاری کلید خواهد خورد، اظهار داشت: موزه هنرهای معاصر و کتابخانه مرکزی دو پروژه ملی و جریان‎ساز فرهنگی استان است که از مصوبات سفر دوم بوده و اعتبار آن از سوی وزارت تامین می‎شود.

وی از افتتاح مجتمع فرهنگی هنری دیجیتال شهرستان بندرترکمن در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: این مجتمع از مصوبات سفر سوم است که برابر این مصوبه، گلستان باید از 15 مجتمع و خانه دیجیتال برخوردار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: موزه هنرهای معاصر یکی از بزرگترین پروژه‎های فرهنگی در کشور محسوب می‎شود که شرایط اجرایی آن در استان فراهم شده و از جنبه اقتصادی و فرهنگی خوبی برخوردار است که می‎تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

منتظری به دیگر پروژه های سخت‎افزاری در هفته دولت اشاره کرد و بیان داشت: آغاز عملیات نگارخانه استان و پروژه ساختِ اولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از پروژه‎هایی است که در هفته دولت شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

وی فلسفه جابه‎جایی اداره کل ارشاد استان را گسترش فضای فرهنگی عنوان کرد و گفت: پس از آغاز عملیات اجرایی این پروژه، مکان فعلی تخریب و در فاز اول به باغ فرهنگ و ادب تبدیل می‎شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به برنامه‎های نرم‎افزاری در هفته دولت اشاره کرد و افزود: رونمایی از اولین شهرنامه علمی، فرهنگی و ادبی، رونمایی از اولین نمایشگاه خوشنویسی به عنوان 30 حکمت از نهج‎البلاغه، نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی هنری استان، تولید اولین سرود حماسی روز جهانی قدس، از برنامه‌هایی است که در این هفته تدارک دیده شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.